Zgodba o vijaku in polžu

Popravilo vijaka na polžu
V prispevku Sam svoj  mojster sem opisoval, kakšno srečo sem imel s tovarniško napačno privijačenim vijakom na polžu za dodajanje peletov v kurišče peči na pelete Biodom 27. Tokrat je bila zadeva s polžem povsem enaka, saj je prvotno načeti navoj, vrezan v tenko steno osi polža, dokončno popustil in ni bilo druge rešitve kot radikalna sprememba zamisli proizvajalca. Premeteno sem se domislil trika, ki bi se ga lahko poslužil tudi proizvajalec in tako morebiti prihranil neljubo nedelovanje kotla na pelete Biodom 27 sredi najbolj mrzlega obdobja v zimi. Sam sem namreč imel to srečo, da je polž zatajil, ko je bilo zunaj -17 st. C.
Naslednje jutro sem torej odnesel polža, vijak in matico k prijatelju, ki ima varilni aparat. Ni bilo potrebno veliko truda in vijak je bil zopet sposoben opravljati svojo funkcijo. Je bilo pa potrebno nekaj več truda za vstavljanje in pritrditev polža v zanj namenjen položaj, predvsem zaradi težkega dostopa do zadnje strani peči na pelete Biodom 27.
Rešeno!

Komentarji

  1. Meni je letos prvič po petih letih uporabe zatajil polž. Prišlo je do obrabe oz. loma zobčenika v mehanizmu (edini plastičen) Kenta 2,5 obrata/minuto. Za nadomestni del sem preklical vso Slovenijo in kot nalašč ga ni bilo na voljo, vsaj v okolici Maribora. Obstajala je opcija, da mi pošljejo iz Kozine nov motor vendar bi trajalo 1-3 dni. Pomoč si mi ponudili v podjetju Waltis kjer sem dobil nov motor še ugodneje. Prav tako vsi njihovi deli pašejo na Biodom peči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za koristno informacijo. V mojem reduktorju (kot ga sami imenujejo) sta bila plastična dva, kot je tudi razvidno na eni od slik v mojem prispevku o tem dogodku https://biodom27.blogspot.si/2014/12/plastika-v-biodom-27.html

      Izbriši
    2. Jaz imam isto peč sedaj sem jo priklopil.ampak gledam polža od zadaj ta se vrti iz desne proti levi.nevem ali je to prava stran vrtenja,ker tisti nosilec je pq na desni spodaj,kjer sedi tale roduktor.v katero stran je prav da se vrti.

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27