Alarm peleti

Alarm za pelete Biodom 27
Sem ter tja lahko pri peči na pelete Biodom 27 (ali morda tudi kakšni drugi) naletimo na alarm, ki je prikazan na sliki. Kar pa ni vedno povezano z ogromnimi stroški, saj je morebiti samo zmanjkalo peletov v zalogovniku (če imamo srečo) in moramo pač po nekaj vreč s peleti v drvarnico ali garažo. Ali se včasih peleti kje v cevi "obesijo" in ne padejo do polža (redko). Možno je tudi, da se je snel motorček za pogon polža (opisano v starejšem prispevku), ali pa je motorček oz. reduktor (kot temu rečejo na servisu) preprosto spustil dušo. Obstaja pa vsaj še ena možnost...
"Zgrožen" sem torej najprej opazil, da so radiatorji mrzli. Ko sem se prikotalil v kurilnico, me je na prikazovalniku pričakal neljubi napis. Kaj hudiča je tokrat?
Ugasil sem peč in jo ponovno prižgal. Zaslišalo se je obračanje motorčka za pogon polža, ki pa ga je tokrat spremljal regljajoči zvok. Hja, očitno je to zvok zobnikov v reduktorju pomislim in brž ugasnem peč. Reduktor ima to dobro lastnost, da ga lahko kanček zasukamo v levo in nato nazaj. Pri tem lahko zaslišimo, kako pade nekaj peletov v gorilno skodelico. Rečeno storjeno! Sedaj sem ponovno zagnal znamenito peč na pelete Biodom 27 in zaslišal se je običajni zvok impulzno delujočega reduktorja. Super, napaka odpravljena.
Nak! Že čez dobrih sedem dni se je zadeva ponovila in to je bil vzrok za moj klic serviserja. Ker sem nazadnje klical Timiko d.o.o., sem to storil tudi tokrat. Glas na drugi strani je prijazno potrdil moje strahove, da je šel (oziroma ima namen) reduktor "rakom žvižgat". Na vprašanje koliko me bo to stalo, je prijazno povedal da 80 €, če mi starega zamenjajo z novim in 50 €, če mi dajo obnovljenega. Da pa je bolje če dam novega, saj ima ta garancijo. Požrl sem slino in dejal, da se ne mudi in se slišiva naslednji teden...;-(

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27