Vžigalna svečka Biodom 27

Vžigalna svečka v Biodom 27
Če se vam slučajno zgodi, da peč na pelete "buta" oz. se v njej dogajajo "detonacije", potem je možno, da je napaka v vžigalni svečki. Vsaj tako so mi zagotovili trije serviserji po telefonu. To je potrdil tudi serviser, ki je prispel na kraj zločina. In NE, niste uganili. Ni bil serviser podjetja Timiko d.o.o., saj sem klical njihovo številko, kjer mi je prijazni mož dal številko serviserja, ki je na naši peči zadnji opravil servis. Klical sem ga in mu razložil, da peč nekaj časa gori normalno, potem pa prične "butati" v njeni notranjosti. Da sicer ne "gori voda", vendar je zaželjeno, da pride pogledat zadevo. Obljubil mi je, da me čez nekaj minut pokliče nazaj...
In z njegovim klicem ni bilo nič...
Eden od pooblaščenih servisov za kotle na pelete Biodom 27
Zato sem klical podjetje Biodom d.o.o. in zaprosil za številko pooblaščenega serviserja. Dobil sem številko enega od pooblaščenih serviserjev, podjetje MA-PIKO, strojne instalacije. Prijazni g. Piotr je imel čas za moje težave in se je naslednji dan tudi oglasil. Kot je predvidevalo že nekaj serviserjev pred njim, je tudi sam prišel do zaključka, da je napaka verjetno v vžigalni svečki. In jo je zamenjal. Prijazno je dodal, da bom plačal, ko bo potrjeno, da je delovanje brezhibno, tako kot je bilo ob njegovem odhodu. Vendar temu žal ni bilo tako...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27