Napaka: reduktor ne deluje - drugič

Termostat STB za Biodom 27
Znak za alarm, da je s kotlom na pelete nekaj narobe, so hladni radiatorji ali hladna voda, ki priteče iz pipe. Tudi v mojem primeru je bilo zopet tako. Ob ogledu peči na pelete Biodom 27 sem ugotovil, da reduktor za prenos peletov v posodo kurišča, ne deluje. Sodeč po prikazovalniku, ki kaže stanje polnjenja. In ker so mi reduktor menjali pri podjetju Timiko d.o.o., sem se odločil, da pokličem njih, čeprav sem si obljubil, da tega ne bom več storil. Prijazni serviser je takoj ugotovil (verjetno glede na pretekle izkušnje), da je "šel na obisk k hudiču" preslaboten termostat STB (karkoli že to je).
Strokovno nameščen termostat STB v Biodom 27
In ga je zamenjal. 
In ker sem imel servis že v hiši, sem želel še, da opravi redni servis peči, ki sem ga ob klicu že naročil. 
In ker je ob prihodu opazil, da je šla "na obisk k hudiču" tudi posoda kurišča peči na pelete Biodom 27, sem (kajpada) naročil tudi menjavo slednje. 
Pričelo se mi je dozdevati, da sem postal zlata jama za serviserje. Sploh, ko sem prejel račun, ki je znašal reci in piši 245,93 €. Hudo!
In sem pregledal račun, ter kolcnil ob ceni gorilne posode za Biodom 27. 90 €!!! Toliko o lansko leto obljubljenih 30% nižjih cenah rezervnih delov za ljubo peč na pelete Biodom 27. Ob pregledu gorilne posode sem opazil, da je le ta zavarjena na krožno razporejenih točkah, kar je bil zadosten razlog za reklamacijo, saj iz
lastnih izkušenj vem ("ne sutor supra crepidam" ali po naše "čevljar naj sodi le o čevljih"), da je to manjvreden izdelek (čeprav lahko normalno opravlja svojo funkcijo). Prijazni gospod iz Timiko d.o.o. je reklamacijo seveda (v duhu zglednih poslovnih odnosov) priznal in poslali so mi nov račun ter prišli po gorilno posodo. Ali sem ostal brez gorilne posode?


Nova zavarjena in stara počena gorilna posoda za peč na pelete Biodom 27

Ne:-) Gorilno posodo mi je (po predhodnem povpraševanju seveda) dostavil pooblaščeni serviser za peči na pelete Biodom 27 , gospod Piotr Mariusz Korytowski, MA-PIKO strojne inštalacije. Cena gorilne posode?
Reci in piši 40 €. Z dostavo vred. Ob tem je potrebno upoštevati, da se ne nahajam v območju, ki naj bi ga pokrival ta servis. Vedno torej obstaja možnost, da se pri vas oglasi katerikoli serviser, če je le dovolj "elastičen" (beri: podjeten).

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27