Kombinirani kotel Valher konkurenčen?

Kombinirani kotel na pelete UPX-P Valher
V letu 2008, ko sem sam kupoval kotel na pelete, je bila konkurenca kotlu Biodom 27 že prisotna, vendar je bila pretežno iz tujine. To me je motilo, saj nisem verjel v hitro odzivnost servisa, za kar je bila pri kotlu Biodom 27 večja verjetnost. Najbolje bi seveda bilo, ko servisa sploh ne bi potreboval. Na celjskem sejmu sem se torej potikal med razstavljalci in na koncu izbral Biodom 27. Če mi je žal? Presodite sami iz starejših prispevkov ;-) 
Ob pregledovanju današnje konkurence mi je najbolj "padlo v oči" podjetje Valher ogrevalna tehnika d.o.o.. Njihovi kotli so plod slovenskega znanja in proizvodnje in so, s sodobnimi prijemi tako pri razvoju kot v proizvodnji,  izdelki z vrsto prednosti. Kdo ve, morda bi se tokrat morda raje odločil za njihov kombiniran kotel UPX-P pirolizni kombi, ki uporablja najbolj napredno tehnologijo nadzora zgorevanja za regulacijo primarnega in sekundarnega izgorevalnega zraka ter modulacijo glavnega ventilatorja. Če bi imel v bližini še svoj gozdiček, prav gotovo :-)
V kolikor ste morda uporabnik katerega od njihovih kotlov, bomo z veseljem delili vašo uporabniško izkušnjo z ostalimi bralci tega bloga.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27