Za srečo v novem letu ;-)

Obisk Eko dimnik d.o.o.
Pred dobrim tednom dni, so se pri Eko dimnik d.o.o. zopet prijazno spomnili name in me povprašali, če bi bil 31.12. tekočega leta, pripravljen spustiti k peči na pelete prijaznega dimnikarja. Ker "nisem imel pametnejšega dela", sem se dogovoril za obisk ob 8:00 zjutraj. In sem šel ob dogovorjeni uri k topli peči čakat dimnikarja. Jaz in gumb na meni v pripravljenosti! Dimnikarja pa od nikoder!
Ko je ura odbila 9 je, končno in na moje veselje, prišel. Ugotovila sva, da je peč redno čiščena in pregledana s strani serviserja, da je dimnik premera 200 mm (predimenzionirani ostanek peči na kurilno olje) čist. Račun za prijaznih pet minut znaša 12,20 €.
Srečno novo leto!
Vaše izkušnje? biodom27blog@gmail.com

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27