Primerjava peletov

Levo lanskoletni peleti, desno zdajšnji, precej boljši
Z lanskoletnimi peleti Sava, sem bil dokaj zadovoljen, dokler nisem začel uporabljati peletov lokalnega proizvajalca, ki proizvaja (tudi po rezultatih testiranj v laboratorijih Termoelektrarne toplarne Ljubljana) zelo kvalitetne pelete. Moja želja je, da bi tako ostalo tudi v bodoče, saj vsekakor raje kupujem kvalitetnejše pelete, če le cena ni previsoka. 
Zelo primitivno sem jih preizkusil tudi sam, saj sem ob koncu prejšnje kurilne sezone grel samo sanitarno vodo najprej na pelete Sava. Po trinajstih dneh je bil zalogovnik za pelete prazen. Pri novih peletih je zalogovnik peletov zadostoval za 18 dni. Ampak kot sem že dejal, je ta preizkus izredno primitiven in za nameček verjetno tudi nenatančen. Je pa razlika sedaj, v kurilni sezoni že vidna po ostanku pepela (ki ga je precej manj) in količini nečistoč pod gorilno skledico, ki jih sedaj praktično ni. Barva peletov tu ne igra velike vloge, saj svetla barva še ne zagotavlja kvalitete peletov, kot tudi temnejša barva ne pomeni, da so peleti slabi. V primeru sušenja povsem "belega" žaganja pri visoki temperaturi le ta potemni. Mnogi so namreč zmotnega mnenja, da so peleti temni samo zaradi velike količine dodanega lubja, kar pa vedno ne drži.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vžigalna svečka Biodom 27

Alarm peleti

Pooblaščeni servisi podjetja Biodom 27